Reklamace

intro-reklamace-3

 

Zde najdete krok po kroku návod, jak reklamovat zboží nakoupené na našem eshopu: 

1. V prvé řadě nám je líto, pokud máte problém se zbožím zakoupeným na našem eshopu. Do nabídky se snažíme zahrnovat jen ty nejkvalitnější produkty a věřte nám, že reklamací máme naprosté minimum. Vlastně spíš skoro žádné! O to víc nás mrzí, že vy jste zrovna ta statistická výjimka :).

2. Pro vytvoření reklamace prosím vyplňte tento formulář.

3. Pokud má dojít k vrácení peněz anebo výměně za nový kus, tak bude potřeba zaslat váš poškozený produkt na naší adresu. V případě reklamace vám peníze za poštovné proplatíme (platbou na bankovní účet). V případě vrácení ve lhůtě 14 dní toto poštovné hradí zákazníci na vlastní náklady (dle obchodních podmínek). Adresa pro reklamace: Hoang Do Duc, Zárubova 494/26, Praha, 14200. Do balíčku prosím vložte vzkaz, že se jedná o reklamaci a připište i číslo objednávky.

4. O průběhu celého procesu vás budeme informovat emailem či telefonicky. V případě jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat. A nebojte se, reklamaci vyřešíme k vaší plné spokojenosti! :)