Reklamace
Zde najdete krok po kroku návod, jak reklamovat zboží nakoupené na našem eshopu:
1. V prvé řadě nám je líto, pokud máte problém se zbožím zakoupeným na našem eshopu. Do nabídky se snažíme zahrnovat jen ty nejkvalitnější produkty a věřte nám, že reklamací máme naprosté minimum. Vlastně spíš skoro žádné! O to víc nás mrzí, že vy jste zrovna ta statistická výjimka :).
2. Pro vytvoření reklamace prosím vyplňte tento formulář.
3. Pokud má dojít k vrácení peněz anebo výměně za nový kus, tak bude potřeba zaslat váš poškozený produkt na naší adresu. Pro zaslání zboží zpátky vám vygenerujeme štítek, který nalepíte na balík a ten odnesete na podací místo Zásilkovny. Jen upozorňujeme, že ne všechny pobočky Zásilkovny jsou zároveň podacím místem (i když většina je). Jejich seznam najdete na oficiálních stránkách Zásilkovny.
4. O průběhu celého procesu vás budeme informovat emailem či telefonicky. V případě jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat. A nebojte se, reklamaci vyřešíme k vaší plné spokojenosti! :)